måndag 23 januari 2012

Redbull, TV och plugg

Nu sitter jag här med en filt över benen, en redbull bredvid mig och TVn på framför mig. Nu ska jag plugga!! Eller, måste man verkligen det? Även om man har deadline imorgon?
Snacka om att motivationen idag är på lägsta nivå, jag känner inte ens för att hålla viktväktarnas points(idag)skit idag utan vill bara proppa i mig snacks och mat och bara dega!! Verkar dock bli såhär varje gång jag har en deadline, börjar kanske se ett mönster här, hehe.

Något intressant hände idag på praktiken dock, en elev visade totalt öppet att eleven inte ville ha hjälp av mig utan hellre föredrog läraren. Inser att jag måste göra ett större intryck hos dem för att få dem på min sida, dags att ta fram teckenspråksboken och öva!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar