söndag 15 januari 2012

En dag som denna

Igår var det en sådan dag som när man vaknade så lös hela rummet av solskenet utifrån och dagen kändes underbar även om temperaturen kretsade kring nollan. Men idag är det en som denna, trist och grå. Snön faller ute men även fast det är -2.2 så stannar snön inte kvar... Jag känner verkligen inte för någonting idag och ändå har jag en hel del erbjudanden på saker att göra idag. Det enda viktiga idag är att jag ska lämna det ingredienser som jag och en annan tjej, här från universitetet, ska använda för att göra en väns bröllopstårta med. Trots att det är det ENDA som jag har inplanerat och allt annat är exempel på vad jag kan få göra idag så vill jag inte göra någonting alls! Jag vill sitta i soffan, kolla på en dålig film, av någon konstig anledning vill jag dricka oboy och jag vill bara tjocka mig! Det där med tjockandet kanske inte skiljer sig från andra dagar men jag vill bara vara idag, på en dag som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar