fredag 20 januari 2012

Ja, jag är trasig

Idag har varit en dag full av tankar eftersom jag var hos psykologen och fick en massa funderingar till nästa gång då vi ska ses. Något som vi pratade om var reaktionen jag får av andra när jag säger att jag går hos en psykolog. Många blir chockade och kan inte se vad det är för fel på mig som gör att jag skulle behöva en psykologs hjälp. Nu kanske du undrar varför jag väljer att berätta för folk att jag går hos psykologen med tanke på alla reaktioner jag verkar få och sanningen är den att jag har valt att vara öppen med det för att det är sådan jag är. Jag hoppas att om jag är öppen med att jag går hos en psykolog för att prata om hur min situation var, är och kommer att bli så hoppas jag att andra kanske tycker att det är okej att vara trasig ibland och jag kan dela med mig om att min situation nu är ett bestående men, men det kanske blir lättare med tiden!




Saknar dig, min älskade storasyster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar