tisdag 17 januari 2012

Erase and rewind!

Idag passar låten med The Cardigans - Erase and rewind väldigt bra. Jag ska snart sova och jag hoppas att nästa dag blir bättre. Dagen har inte vara den sämsta jag har varit med om men däremot har den bara varit en besvikelse. Jag vet att alla säger åt mig att jag inte ska låta folk köra med mig så mycket men när det kommer till någon som står mig nära så är det svårt att låta bli. Det kanske är fel ord att säga "köra med" men jag ställer gärna upp för mina närmaste, stöttar och hjälper till och det enda jag vill ha är ett simpelt tack, men tyvärr var det få sådana idag.
Dock vet även jag med mig att jag kan vara riktigt dålig med att dela ut tack till folk i min närhet från gång till gång, men med tanke på allt annat denna dag som har "svikit" mig blev tacket som uteblev som salt på min vardag, om man nu kan skriva så.

Jag tänker i alla fall somna om nu och även om morgondagen ser hemsk ut när jag föreställer mig allt som ska ske och vilka jag måste möta så hoppas jag ändå att den blir bättre än idag... Erase and rewind helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar