onsdag 18 januari 2012

Kanske nästa dag då

Jag hoppades ju på att jag skulle vakna med ett leende på läpparna denna morgon efter gårdagens tråkiga dag men icke sa nicke! Natten blev fruktansvärt lång och tråkig. Min sambo satt uppe och gjorde en inlämningsuppgift till tre på natten och vid två blev mina grannars höga skrik och bråk outhärdligt. Resultatet blev mycket lite sömn inatt men jag har ändå satt på mitt största leende idag för att försöka göra det bästa av situationen men det blir tydligen svårt idag. Hade precis satt mig själv och tänka ha lite Rita-tid så kom min klasskamrat och crashade hela grejen och som de säger på engelskan "the cherry on topp" är att min sambo vill att jag går och möter honom men då ser det ju ut som att jag överger henne för att hon kom hit. Dilemma? Eller bryr jag mig bara för mycket om vad andra tycker och tänker...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar